دردشة ومنتديات مزيكا
عزيزى الزائر نرجو منك التسجيل بالمنتدى اذا كنت زائر
او تسجيل الدخول اذا كنت عضو من اعضائنا الكرام
تذكير:
عند تسجيلك سيتم ارسال رسالة الى بريدك الالكترونى قم بتفيعلها لتشارك فى المنتدى

مع تحيات ادارة منتدى دردشة ومنتديات مزيكا
دردشة ومنتديات مزيكا
عزيزى الزائر نرجو منك التسجيل بالمنتدى اذا كنت زائر
او تسجيل الدخول اذا كنت عضو من اعضائنا الكرام
تذكير:
عند تسجيلك سيتم ارسال رسالة الى بريدك الالكترونى قم بتفيعلها لتشارك فى المنتدى

مع تحيات ادارة منتدى دردشة ومنتديات مزيكا
دردشة ومنتديات مزيكا
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

موقع يوجد بة احدث الاغانى على جميع المنتديات وجميع الافلام العربية والاجنبية واللى تطرح لاول مرة على المنتديات

HomeRegistereMaZiKaLatest imagesLog in

اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا

Go down 
2 posters
AuthorMessage
beso
عضو شغال
عضو شغال
beso

Male

بطاقة الشخصية
karem lover tamer:

اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا Empty
PostSubject: اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا   اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا EmptySat Sep 05, 2009 2:19 am

[] واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك

مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه
Back to top Go down
BoSeAndBeso
عضو جديد
عضو جديد
BoSeAndBeso

Female
www.emazika.tk : ?
العمل/الترفيه : ?
المزاج : Very Co0oL

PostSubject: Re: اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا   اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا EmptyMon Sep 07, 2009 12:43 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جمال مـــــــــــــــــــــــــــــــــوت يا بيسو
Back to top Go down
http://mazzika.meabout
BoSeAndBeso
عضو جديد
عضو جديد
BoSeAndBeso

Female
www.emazika.tk : ?
العمل/الترفيه : ?
المزاج : Very Co0oL

PostSubject: Re: اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا   اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا EmptyMon Sep 07, 2009 12:44 pm

اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا 1x1_trans
Back to top Go down
http://mazzika.meabout

اكبــــــر مكتبه نكت علي مزيكا
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» حصريا وبدون منافس مع منتديات مزيكا البوم شيرين حبيت2009
» اكبر مكتبه صور لشيـــــــرين